Tuesday, July 4, 2023

4th Jul. Scramble 取り合いだぞ

Scramble

7月4日 取り合いだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools then watered plants in the early morning.

  早朝防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

I took Ichina to a balcony.

  Tina姫をバルコニーに連れて行きました。

 

 

 

Kaito woke up and went downstairs by himself.

  Kaitoマンは起きて、自分で下に降りていきました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables then

  その後、野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

We prepared for Kaito’s school then

  Kaitoマンの学校準備をして、

 

 

 

I took Kaito to his school because he had a slight fever.

  Kaitoマンを学校に連れて行きました。微熱だったからです。

 

 

 

At my school, we weeded grass at potato farm.

  Torojiro先生の学校でイモ畑の草取りをしました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was playing bingo game and Ichina is playing with Anpanman cups.

  家に帰った時、Kaitoマンはビンゴゲームをしていて、Tina姫はアンパンマンカップで遊んでいました。

 

 

 

We had dinner together.

  夕食を一緒に食べました。

 

 

 

They were scrambling To-kun, the stuffed animal Kaito got in Tokyo. It’s belonging to Kaito so Kaito ran away.

  Kaitoマンが東京で手に入れた「とう君」を取り合いました。Kaitoマンの物なので、逃げました。

https://torojiro2.blogspot.com/2023/05/13th-may-tokyo1.html

 

 

 

Ichina played at kids’ room.

  Tina姫は子ども部屋で遊びました。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment