Monday, July 10, 2023

10th Jul. Baby Bed ベビーベッドだぞ


Baby Bed

7月10日 ベビーベッドだぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

I took Ichina to a balcony.

  Tina姫をバルコニーに連れて行きました。

 

 

 

Kaito managed to use Ichina’s baby bed, haha.

  Kaitoマンは何とかTina姫のベビーベッドを使えます()

 

 

 

I harvested vegetables and planted seedling of cabbage.

  野菜を収穫して、キャベツの苗を植えました。

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school then

  学校準備して、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつもの所で見送りました。

 

 

 

Ichina ate breakfast,

  Tina姫は朝食を食べて、

 

 

 

helped Tamami taking off clothes,

  洗濯物を取り込むのを手伝い、

 

 

 

went shopping with Tamami. They got this water bottle at DAISO.

  Tamamiさんと買い物に行きました。ダイソーで水筒を手に入れました。

 

 

 

I managed the swimming pool as usual.

  いつも通りプール管理しました。

 

 

 

I’ll show my bamboo stilts and jump rope the day after tomorrow.

  竹馬と縄跳びを明後日披露します。

 

 

 

We received gifts from Osaka and Ichina played with the empty box.

  大阪から荷物を受け取り、Tina姫は空箱で遊びました。

 

 

 

We also received new vacuum cleaner from online shop.

  ネットで買った新しい掃除機を受け取りました。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment