Monday, July 17, 2023

17th Jul. YOSHINOYA, Self-Defense Forces よしのや・自衛隊だぞ

YOSHINOYA, Self-Defense Forces

7月17日 よしのや・自衛隊だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

jogged around our house,

  家の周りを走って、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

At 8 AM, Ichina helped me throwing household garbage.

  8時にTina姫は家庭ごみを出すのを手伝ってくれました。

 

 

 

We played with balls at Japanese-style rooms.

  和室でボールを使って遊びました。

 

 

 

At 10 AM, we invited Kaito’s friend Hiiro again and he visited our house with his sister today.

  10時にKaitoマンのお友だちHiiro君が今日は姉を連れてきました。

 

 

 

She likes a fountain very much.

  噴水大好きでした。

GOPR1002 17 Jul. 2023 Water World, with special guests Hiiro & Hinata


https://youtu.be/JD8-UIW_aT4

 

 

 

After that, Ichina helped us taking off clothes.

  その後、Tina姫は洗濯物を取り込むのを手伝いました。

 

 

 

Around 1:30, we visited Yoshinoya Restaurant then

  1時半頃に吉野家を訪れ、

 

 

 

ate set menu of deep fried chicken and beef bowl.

  唐揚げと牛丼セットを食べました。

 

 

 

At 2:30 PM, we visited AEON mall then participated in the event of Self-Defense Forces.

  2時半にイオンを訪れ、自衛隊イベントに参加しました。

 

 

 

Following that, we enjoyed shopping at AEON then ate ice creams.

  それからイオンで買い物を楽しんで、アイスを食べました。

 

 

 

After that, we moved to Ito Yokado then Kaito checked its rooftop parking.

  その後、イトーヨーカドーに行って、Kaitoマンは屋上駐車場を確認しました。

 

 

 

We enjoyed coin games then went back home.

  メダルゲームをして帰りました。

 

 

 

After taking a bath,

  お風呂の後、

 

 

 

we watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment