Wednesday, July 26, 2023

26th Jul. Summer School, Feet and Farts smell too much 夏休み教室だぞ

 

Summer School, Feet and Farts smell too much

7月26日 夏休み教室・足とおなら臭すぎだぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools then watered plants under a carport.

  防犯カメラ、プールを確認して、カーポート下の植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito counted number of morning glory flowers in bloom and

  Kaitoマンはアサガオの花を数えて、

 

 

 

I dried clothes outside.

  Torojiro先生は洗濯物を外に干しました。

 

 

 

While Ichna was sleeping peacefully,

  Tina姫がすやすや眠っている間に、

 

 

 

Kaito dashed to the meeting place then participated in the radio gymnastics.

  Kaitoマンは集合場所までダッシュして、ラジオ体操に参加しました。

 

 

 

After that, Kaito counted the number of the flowers again then wrote it in his notebook.

  その後、もう一度花の数を数えて、ノートに書きました。

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast with Kaito then went to school.

  Kaitoマンと一緒に朝食を食べて、学校へ行きました。

 

 

 

Since my students finished 1st school term, teachers have to work for a while. We tidied up swimming pool facility.

  生徒たちは1学期が終わりましたが、先生たちはしばらく働きます。プール施設を整理整頓しました。

 

 

 

Kaito decided to go to summer school held at district hall nearby.

  Kaitoマンは近くのホールでやっているサマースクールに行くことにしました。

 

 

 

Ichina helped Tamami cleaning our yard.

  Tina姫はTamamiさんの庭掃除を手伝いました。

 

 

 

After summer school, Kaito invited 5th grade friend lives near our house then enjoyed swimming pools.

 サマースクールの後、Kaitoマンは近くに住む5年生の友だちを誘ってプールを楽しみました。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

They went shopping. Ichina really likes this shopping cart.

  買い物に行きました。Tina姫はこのショッピングカートが大好きです。

 

 

 

I ate lunch made by Tamami at school.

  Tamamiさんが作ってくれた昼食を学校で食べました。

 

 

 

In the afternoon, we did paper making for the 2nd school term.

  午後、2学期に向けて紙すきをしました。

 

 

 

After work, I played soccer with Kaito until it got dark.

  仕事の後、Kaitoマンと暗くなるまでサッカーをしました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食でした。

 

 

 

Kaito remade Anpanman comment. Now, Anpannman says “Kaito’s feet and farts smell too much”

  Kaitoマンはアンパンマンの言葉を作りかえました。今アンパンマンは「Kaitoさんは、足とおなら臭すぎ」と言います()

MOV_1543 2023.07.26 Ichina listens to Anpanman voice, Kaito's feet and farts smell too much


https://youtu.be/WuFcz15_3Gk

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment