Thursday, July 6, 2023

6th Jul. Transfer Failed 転送失敗だぞ

Transfer Failed

7月6日 転送失敗だぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

filled up our swimming pools for this weekend then

  週末の為プールを満水にして、

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Ichina saw the scenery from a balcony,

  Tina姫はバルコニーから景色を見て、

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べて、

 

 

 

Ichina touched a cucumber I harvested.

  Tina姫は収穫したキュウリを触りました。

 

 

 

Kaito prepared for school,

  Kaitoマンは学校準備して、

 

 

 

walked to the edge of our lot,

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュでいきました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつもの場所で見送りました。

 

 

 

 A few days later, when I was transferring the data of photos, accidentally I failed to transfer some of photos. Oh man!

  数日後、写真を転送している時、いくつか転送失敗しました。あぁ~

No comments:

Post a Comment