Thursday, July 20, 2023

20th Jul. Morning Glory, Pause, Revival アサガオ・一旦停止・復活だぞ

Morning Glory, Pause, Revival

7月20日 アサガオ・一旦停止・復活だぞ

 

 

 





I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants under a carport,

  カーポート下の植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside then

  洗濯物を外干しして、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Kaito woke up then ate breakfast.

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べました。

 

 

 

I took Ichina to a balcony.

  Tina姫をバルコニーに連れていきました。

 

 

 

Kaito counted the number of morning glory flowers in bloom.

  Kaitoマンは咲いているアサガオの数を数えました。

 

 

 

Kaito walked to the end of our lot then

  敷地の端まで歩いていって、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュでいきました。

 

 

 

He always stops here, slight turn right corner, looks back then waves his hand to Ichina and Tamami.

  Kaitoマンはいつもここ(やや右曲がりの角)で停まり、振り返り、Tina姫とTamamiさんに手を振ります。

 

 

 

After that, he dashes again.

  その後、Kaitoマンはまたダッシュするのです()

 

 

 

I always see Kaito off here. It takes about 3 minutes until he appears. He always waves his hand to me.

  いつもここで見送ります。現れるまで3分ほどかかります。

 

 

 

Ichina saw me off at a dining kitchen.

  Tina姫はダイニングキッチンで見送ってくれました。

 

 

 

I managed swimming pool at school as usual.

  いつも通り学校プールを管理しました。

 

 

 

I visited the local junior-high school, one student’s house belongs to its commuting range, then had an exchange.

  一人の生徒の通学区にある一般中学校に行き、交流をしました。

 

 

 

The water quality is getting worse because it’s too hot this summer. Anyway, I know how to manage and how to cheat without paying money.

  今年の夏は暑すぎなので、水質が悪化していますが、Torojiro先生はどのように管理し、どのようにごまかすかよく知っています()

 

 

 

We had dinner together,

  夕食を一緒に食べ、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで一緒に遊んで、

 

 

 

Ichina observed a small stag beatle.

  Tina姫はコクワガタを観察しました。

 

 

 

Ichina played with an Anpanman roly-poly but it didn’t work well so

  Tina姫はアンパンマンのおきあがりこぼしで遊びましたが、うまく動かなかったので、

 

 

 

we inflated it.

  空気を入れました。

 

 

 

Anpanman was revived!

  アンパンマン復活!

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment