Tuesday, July 25, 2023

25th Jul. Finish, Soccer 終わり・サッカーだぞ

Finish, Soccer

7月25日 終わり・サッカーだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

dashed to the meeting place of radio gymnastics with Kaito.

  Kaitoマンとラジオ体操の集合場所まで走っていきました。

 

 

 

We were the first to arrive.

  1番乗りでした。

 

 

 

After the exercise, Kaito put a stamp on the radio gymnastics card then

  ラジオ体操の後、カードにスタンプを押して、

 

 

 

dashed back home.

  走って家に帰りました。

 

 

 

Kaito counted the number of morning glory flowers in bloom as usual.

  いつも通りアサガオの花を数えました。

 

 

 

After I ate breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Ichina woke up then I left for school.

  Tina姫は起きて、Torojiro先生は学校へ行きました。

 

 

 

I managed swimming pool as usual.

  いつも通りプール管理をしました。

 

 

 

We had a closing ceremony today so we cleaned our classroom.

  終業式だったので、教室を掃除しました。

 

 

 

We also closed swimming pool today. Maybe soon, I tidy up with my colleagues.

  プールも今日でおしまいです。多分すぐに同僚の先生たちと整理整頓します。

 

 

 

When I came back home, Ichina was looking herself in the mirror.

  家に帰った時、Tina姫は自分の姿を鏡で見ていました。

 

 

 

We played soccer at our yard.

  家の庭でサッカーをしました。

 

 

 

I couldn’t take a photo of Kaito at Kids’ park because his movement was too fast.

  動きが早すぎて、キッズパークでKaitoマンの写真が撮れませんでした。

 

 

 

After dinner, we played together with Anpanman toy,

  夕食後、アンパンマンのおもちゃで一緒に遊んで、

MOV_1495 2023.07.25 Ichina listens to Anpanman voice, Kaito's farts smell too much


https://youtu.be/8id6yxjN4dQ

 

 

 

Watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment