Friday, July 7, 2023

7th Jul. Transfer Failed 2 転送失敗その2だぞ

Transfer Failed 2

7月7日 転送失敗その2だぞ

 

 

 

 Due to transfer failed of photos, there were no photo except for LINE photos from Tamami and LINE photos I sent to Tamami before transfer failed.

  転送失敗により、転送ミス以前にLINETamamiさんとやり取りした以外の写真がありません・・・。

 

 

We ate breakfast as usual.

  いつも通り朝食を食べました。

 

 

 

Kaito prepared for school then dashed to the meeting place as usual.

  Kaitoマンは学校準備をして、いつも通り集合場所まで走っていきました。

 

 

 

After Kaito’s school, Ichina and Tamami took him then,

  放課後、Tina姫とTamamiさんは、Kaitoマンを拾って、

 

 

 

visited the clinic.

  診療所にい行きました。

 

 

 

After that, they ate ice cream.

  その後、アイスを食べました。

 

 

 

I had medical checkup. After that, they provided me with lunch but

  人間ドックでした。終わった後、昼食を提供してくれましたが・・・

 

 

 

It was too little so I visited another restaurant.

  量が少なすぎたので、他の食堂に行きました。

No comments:

Post a Comment