Wednesday, July 19, 2023

19th Jul. Send-Off, Welcome Back 見送り・出迎えだぞ

Send-Off, Welcome Back

7月19日 見送り・出迎えだぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside then

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina moves a lot when she is sleeping.

  Tina姫は寝ている時に、よく動きます。

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べ、

 

 

 

prepared for school, walked to the end of our lot,

  学校準備して、敷地の端まで歩いていって、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュでいきました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りここで見送りました。

 

 

 

Ichina ate breakfast then sent me off.

  Tina姫は朝食を食べて、Torojiro先生を見送りました。

 

 

 

I managed swimming pool at school.

  学校でプール管理をしました。

 

 

 

After school, Ichina and Kaito played at the kids’ park.

  放課後、Tina姫とKaitoマンはキッズパークで遊びました。

 

 

 

When I came back home, Ichina came out to welcome me at the door.

  家に帰った時、Tina姫が玄関まで出迎えてくれました。

 

 

 

I managed the swimming pools at home.

  家でもプール管理をしました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time at a living room,

  お風呂の時間まで居間で遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment