Friday, July 14, 2023

14th Jul. Frog カエルだぞ

Frog

7月14日 カエルだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables. There is a frog on the leaf of broccoli.

  野菜を収穫しました。ブロッコリーの葉にカエルがいました。

 

 

 

Since Ichina was crying, I took her to a balcony.

  Tina姫が泣いていたので、バルコニーに連れていきました。

 

 

 

We ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school,

  学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our lot then

  敷地の端まで歩いて行き、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

After that, I added chlorine to our swimming pools.

  その後、塩素をプールに入れました。

 

 

 

Ichina watched Anpanman,

  Tina姫はアンパンマンを見て、

 

 

 

played with a ball,

  ボールで遊んで、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、



went out with Tamami.

  Tamamiさんと外出しました。

 

 

 

We decided the theme of our school festival.

  学園祭のテーマを決めました。

 

 

 

We did dyeing,

  染物をやって、

 

 

 

I managed swimming pool then went back home.

  プール管理をして帰りました。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together, played until bath time,

  一緒に夕食を食べ、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment