Sunday, July 2, 2023

2nd Jul. Water World, Stepladder, Pokemon Water Bottle ウォーターワールド・脚立・ポケモン水筒だぞ

Water World, Stepladder, Pokemon Water Bottle

7月日 ウォーターワールド・脚立・ポケモン水筒だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

went for a jog.

  走りに行きました。

 

 

 

After that, I cleaned our district with neighbors.

  その後、ご近所さんと地区掃除に行きました。

 

 

 

Following that, I harvested vegetables,

  それから野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 cut grass with mower.

  ビーバーで草を刈りました。



I played with Ichina and Kaito at study and

  Tina姫、Kaitoマンと書斎と

 

 

 

at kids’ room.

  子ども部屋で遊びました。

 

 

 

I put timber on the wall of bigger swimming pool. We can deepen the water.

  材木を大きいプールの壁の上に置きました。水深を深くできます。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

They played at a living room.

  居間で遊びました。




I finished swimming pool preparation,

  プール準備を終え、

 

 

 

we started Water World around 2 PM.

  2時頃ウォーターワールドを始めました。

 

 

 

Kaito didn’t enter pools because he had a slight fever.

  Kaitoマンは微熱があったのでプールに入りませんでした。

 

 

 

Ichina climbed up the stepladder to the top.

  Tina姫は脚立を頂上まで登りました。

 

 

 

Kaito showed an example.

  Kaitoマンは見本を見せました。

 

 

 

Water World is attractive not only for kids but also adults.

  ウォーターワールドは子どもだけではなく、大人にとっても魅力的です。

 

 

 

After that, we visited Kaito’s favorite amusement in Matsumoto then got Pokemon water bottle and 3 boxes of Pocky for US$2.

  その後、松本のKaitoマンお気に入りのアミューズメントでポケモン水筒と3箱ポッキーを200円で獲りました。

 

 

 

On the way back, we bought ice creams at Aoki drug store.

  帰りに薬のアオキでアイスを買いました。

 

 

 

We enjoyed shopping at DiREX then

  ダイレックスで買い物を楽しみ、

 

 

 

went back home. This is Pokemon water bottle Kaito got for US$1.

  家に帰りました。Kaitoマンが100円で獲ったポケモン水筒です。

 

 

 

We had dinner together,

  夕食を一緒に食べて、

 

 

 

played at a living room until bath time.

  お風呂の時間まで居間で遊んで、

 1688342779246 2023.07.02 Kaito is hula hooping


https://youtube.com/shorts/T76wWndk2mw

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment