Tuesday, July 18, 2023

18th Jul. Hurdles, Tennis, Bicycle ハードル・テニス・自転車だぞ

Hurdles, Tennis, Bicycle

7月18日 ハードル・テニス・自転車だぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our lod,

  敷地の端まで歩いて行き、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュをしました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off at a dining kitchen room.

  Tina姫はダイニングキッチンで見送ってくれました。

 

 

 

I managed swimming pool in the morning.

  朝プール管理をしました。

 

 

 

I have no time to take photo while I’m in my school, maybe because I’m working hard.

  学校にいる間写真を撮る時間がりません。多分一生懸命働ているからでしょう。

 

 

 

I came back home then played with Kaito and Ichina. Kaito practiced hurdles,

  家に帰って、Kaitoマン、Tina姫と遊びました。Kaitoマンはハードル練習をして、

 

 

 

Ichina watched trains at the top of long slide.

  Tina姫は長い滑り台の上から電車を見ました。

 

 

 

After that, she played tennis and

  その後、テニスをして、

 

 

 

practiced bicycle.

  自転車練習をしました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment