Sunday, July 16, 2023

16th Jul. Kaito's Friend, General swimming pool for home use Kaitoマンの友だち・普通の家庭用プールだぞ

Kaito's Friend, General swimming pool for home use

7月16日 Kaitoマンの友だち・普通の家庭用プールだぞ

 


 



I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

watered plants under a carport,

  カーポート下の植物に水をやって、

 

 

checked security cameras and swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

went for a jog along the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由でジョギングしました。

 

 

 

Ichina was walking around a living room.

  Tina姫は居間を歩いていました。

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

prepared for Water World around 9:30 AM then

  9時半頃、ウォーターワールドの準備をして、

 

 

 

Kaito started playing there.

  Kaitoマンはそこで遊び始めました。

 

 

 

Around 10 AM, Kaito went out to pick his friend up.

  10時頃、友だちを迎えに出ました。

 

 

 

Kaito invited his friend, Hiiro, to his Water World.

  Kaitoマンは友だちのHiiro君をウォーターワールドにお誘いしました。

 

 

 

They enjoyed Water World. Especially slackline and jumping from a stepladder seemed to be attractive for them.

  ウォーターワールドを楽しみました。得意スラックラインと脚立飛び込みが魅力的なようでした。

 GOPR1001 16 Jul. 2023 Water World with special guest Hiiro


https://youtu.be/L1TpO6qOpIc

 

 

I’m using two suction pumps for swimming pool management since this season.

  今シーズンからプール管理に2台の吸水ポンプを使っています。

 

 

 

After that, they practiced shuttle running at Japanese-style rooms,

  その後、和室でシャトルラン練習をして、

 

 

 

played with remote control cars,

  リモコンカーで遊んで、

 

 

 

rode a bicycle then

  自転車に乗って、

 

 

 

went back home. Good hospitality Kaito!

  家に帰りました。Kaitoマンよくもてなしました。

 

 

 

Around 4 PM, we visited Gaza shopping mall then ate ice creams.

 4時頃、ギャザに行ってアイスを食べました。

 

 

 

Following that, we visited Second Street,

  それからセカンドストリート、

 

 

 

Neo Park,

  ネオパーク、

 

 

 

OFF HOUSE. We used the swimming pool for home use. Maybe this size is general in Japan.

  オフハウスに行きました。家庭用プールを使いました。多分、これが日本では標準サイズです。

 

 

 

Finally, we visited Book Off Plus then went back home.

  最後にブックオフプラスに行って、家に帰りました。

 

 

 

Ichina observed small stag beetle,

  Tina姫はコクワガタを観察して、

 

 

 

read an Anpanman book, she bought at Book Off Plus.

  ブックオフプラスで買ったアンパンマンの本を読みました。

 

 

 

We ate lunch together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment