Wednesday, July 12, 2023

12th Jul. Hula Hoop フラフープだぞ

Hula Hoop

7月12日 フラフープだぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside then

  外に洗濯物を外に干して、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Kaito woke up,

  Kaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school then

  学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走っていきました。

 

 

 

Kaito knows I’m watching him so he always waves his hand.

  KaitoマンはTorojiro先生が見ているのを知っているので、いつも手を振ります。

 

 

 

After that, I took Ichina to a balcony then went to school. Ichina can use cups, spoon and folk by herself.

  その後、Tina姫をバルコニーに連れて行って、学校に行きました。Tina姫はコップ、スプーン、フォークを自分で使えます。

 

 

 

I had no time until school finished. Anyway, I succeeded to show my bamboo stilts and jump rope.

  学校が終わるまで写真を撮れる時間がありませんでした。とにかく竹馬となわとびを見せるのは成功しました。

 

 1689138705773 2023.07.12 Ichina dashes at grandparents ' house


https://youtube.com/shorts/NT9dtL4G2yI

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching tablet PC.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

I took Ichina to our swimming pools.

  Tina姫をプールに連れて行きました。

 

 

 

I removed some honey combs and then

  いくつか蜂の巣を落として、

 

 

 

filled the swimming pools with river water.

  川水でプールを満たしました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

I checked swimming pools with Ichina,

  Tina姫とプールを確認して、

 

 

 

enjoyed hula hoop and

  フラフープと

 

 

 

cup and ball. I didn’t know Ichina can make hula hoop, though she can rotate it around her body a little.

  けん玉を楽しみました。Tina姫がフラフープをやるとは知りませんでした。体の周りを少し廻るだけですけど()

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment