Saturday, July 22, 2023

22nd Jul. Water World, Big Mikey ウォーターワールド・デカいマイキーだぞ

Water World, Big Mikey

7月22日 ウォーターワールド・デカいマイキーだぞ

 

 

 




I checked security cameras, swimming pools, watered plants under a carport then

  防犯カメラ、プールを確認して、カーポート下の植物に水をやって、

 

 

 

jogged via vacation house area.

  別荘エリア経由で走りました。

 

 

 

Kaito counted the number of morning glory flowers in bloom and I harvested vegetables.

  Kaitoマンはアサガオの咲いている花を数えて、Torojiro先生は野菜を収穫しました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

we enjoyed Water World.

  ウォーターワールドを楽しみました。

 

 

 

We had a short break on my handmade trampoline and

  小休憩を手作りトランポリンと

 

 

 

at a yard,

  庭でとって、

 

 

 

enjoyed Water World again.

  またウォーターワールドを楽しみました。

 

 

 

After that, we enjoyed kids’ park.

  その後、キッズパークを楽しみました。

 

 

 

Ichina can swing by herself.

  Tina姫は一人でブランコで揺れられます。

 

 

 

Following that, we watched Anpanman,

  それからアンパンマンを見て、

 

 

 

dried clothes outside then

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

ate lunch.

  昼食を食べました。

 

 

 

After lunch, we went out then ate ice cream in our car.

  昼食後、外出して車でアイスを食べました。

 

 

 

We visited Kaito’s favorite amusement park, enjoyed coin games, bingo game,

  Kaitoマンお気に入りのアミューズメントでメダルゲーム、ビンゴゲームをして、

 

 

 

practice batting,

  バッティング練習をして、

 

 

 

enjoyed Japanese drum game.

  太鼓の達人を楽しみました。

 

 

 

At a bingo game, Kaito got the big Mikey.

  ビンゴでKaitoマンはデカいマイキーを手に入れました。

 

 

 

When Ichina and I were watching trains from a balcony, we found Kaito playing at the kids’ park.

  Tina姫とTorojiro先生がバルコニーで電車を見ている時、Kaitoマンがキッズパークで遊んでいるのを見つけました。

 


 

We ate dinner together, played until bath time,

  一緒に夕食を食べ、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment