Wednesday, July 5, 2023

5th Jul. Sama size as Ichina's face Tina姫の顔と同じ大きさだぞ

Sama size as Ichina's face

7月5日 Tina姫の顔と同じ大きさだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside then took Ichina to a balcony. She can understand the difference of “Big Pool” and “Small Pool”

  洗濯物を外に干して、Tina姫をバルコニーに連れていきました。大きいプールと小さいプールの違いが分かります。

 

 

 

Ichina really likes To-kun and My Melody stuff animals.

  Tina姫はとう君とマイメロディのぬいぐるみが大好きです。

 

 

 

Kaito still have a slight fever.

  Kaitoマンはまだ微熱です。

 

 

 

I harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

This pumpkin is the same size as Ichina’s face.

  このかぼちゃはTina姫の顔と同じ大きさです()

 

 

 

They moved to a living room but seemed to be sleepy.

  居間に移動してきましたが、まだ眠そうでした。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

I delivered circulation board. The event of quiz rally will be held on 23 Jul.

  回覧板を回しました。7月23日にクイズラリーが開かれます。

 

 

 

I told them that we take Kaito to school.

  Kaitoマンを送っていくことを伝えました。

 

 

 

Ichina saw us off at Japanese-style room.

  Tina姫は和室で見送ってくれました。

 

 

 

We prepared for school then

  学校準備をして、

 

 

 

went to school by car.

  車で登校しました。

 

 

 

We received the souvenir from the elder grade students. They went school trip to Aichi prefecture.

  上級生からおみやげをもらいました。修学旅行で愛知へ行ってきました。

 

 

 

I had a school bus duty after school.

  放課後、スクールバス当番でした。

 

 

 

This is pictures drawn by my student.

  生徒が描いた絵です。

 

 

 

We received gifts from Osaka.

  大阪から贈り物が届きました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment