Saturday, July 29, 2023

29th Jul. Stepladder, Under 6 years old, Duplicate Key 脚立・6歳以下・合鍵だぞ

Stepladder, Under 6 years old, Duplicate Key

7月29日 脚立・6歳以下・合鍵だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants under a carport,

  防犯カメラ、プールを確認して、カーポート下の植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside then

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

jogged via the statue of old guy with lion body.

  体がおっさん経由で走りました。

 

 

 

We can play scissors-paper-rock game on TV a lot while summer vacation so the score becomes more than 300.

  夏休み中はめざましじゃんけんをたくさんできるので、点数が300を超えます。

 

 

 

We ate breakfast and

  朝食を食べて、

 

 

 

I harvested vegetables and

  野菜を収穫して、

 

 

 

cut grass with mower.

  ビーバーで草刈りしました。

 

 

 

Around 11 AM, we started Water World.

  11時頃、ウォーターワールドを始めました。

 

 

 

Mostly, they enjoyed slackline,

  主にスラックライン、

 

 

 

climbing stepladder,

  脚立登り、

 

 

 

flutter kick.

  バタ足を楽しみました。

 

 

 

After that, we took a shower.

  その後、シャワーを浴びました。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

we visited Kaito’s favorite amusement park, enjoyed coin games,

  Kaitoマンお気に入りのアミューズメントに行って、メダルゲームを楽しんで、

 

 

 

tried bingo game then

  ビンゴに挑戦して、

 

 

 

practiced batting.

  バッティング練習をしました。

 

 

 

Following that, we visited Watahan then enjoyed shopping.

  それから綿半で買い物を楽しみました。

 

 

 

Kaito didn’t ride on this shopping cart, because it’s under 6 years old cart.

  Kaitoマンは6歳以下のカートに乗りませんでした。立って乗るKaitoマン号と呼んでいたカートです()

 

 

 

Only I visited PLUS ONE then checked prices of something to construct carport for light dump.

  一人だけプラスワンに行って、軽ダンプのカーポート作りに必要な物の値段を調べました。

 

 

 

When I walked back to Watahan, Ichina was riding of the cart.

  綿半に戻った時、Tina姫がカートに乗っていました。

 

 

 

I made duplicate key of light dump.

  軽トラの合鍵を作りました。

 

 

 

We ate ice creams in our car,

  車内でアイスを食べて、

 

 

 

visited another shop then went back home.

  他の店に寄って、家に帰りました。

 

 

 

We don’t have to visit park, haha

  公園に行く必要がありません(笑)

 

 

 

Ichina watched Anpanman,

  Tina姫はアンパンマンを見て、

 

 

 

Kaito practiced abacus,

  Kaitoマンはそろばん練習をして、

 

 

 

I watched rugby game, Tonga VS Japan then we went to bed.

  トンガVS日本のラグビーを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment