Monday, July 24, 2023

24th Jul. Radio gymnastics, Farts smell too much ラジオ体操・おなら臭すぎだぞ

Radio gymnastics, Farts smell too much

7月24日 ラジオ体操・おなら臭すぎだぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants under a carport,

  防犯カメラ、プールを確認して、カーポート下の植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Before Ichina woke up,

  Tina姫が起きる前に、

 

 

 

At 6:20, Kaito dashed to the meeting place of 1-week radio gymnastics event.

  6時20分、Kaitoマンは1週間のラジオ体操場所までダッシュで行きました。

 

 

 

8 kids came together then did morning exercise “Radio Gymnastics”. We will continue it for 1 week.

  8人の子どもたちが集まり、朝の運動「ラジオ体操」をしました。1週間続けます。

 

 

 

After that, Kaito dashed back home,

  その後、Kaitoマンはダッシュで家に帰り、

 

 

 

counted the numbers of morning glory in bloom then wrote number on his notebook. It’s one of his homework.

  咲いているアサガオを数えて、ノートに書きました。それも宿題の1つです。

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

Kaito cleaned room,

  Kaitoマンは部屋掃除をして、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べ、

 

 

brushed his teeth.

  歯を磨きました。

 

 

 

Although, Kaito is in summer vacation, I have work as usual.

  Kaitoマンは夏休みですが、Torojiro先生はいつも通り仕事でした。

 

 

 

After they ate lunch,

  昼食の後、

 

 

 

they visited GAZA shopping mall then ate ice creams.

  ギャザに行って、アイスを食べました。

 

 

 

Ichina helped Tamami cooking pumpkin pie.

  Tina姫はTamamiさんがパンプキンパイを作るのを手伝いました。

 

 

 

When I watched the step counter in my mobile phone, it was 111111 steps. Wow!

  携帯電話の歩数計を見た時、111111でした。おぉ

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching train DVD.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは電車DVDを見ていました。

 

 

 

Kaito played soccer with me.

 Kaitoマンと一緒にサッカーをしました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

We played together until bath time. This is one of Ichina’s favorite Anpanman toys. Anpanman says “Kaito’s farts smell too much”

  一緒にお風呂の時間まで遊びました。これはTina姫お気に入りのアンパンマンおもちゃの1つです。アンパンマンは「Kaitoさんはおなら臭すぎ!」と言っています()

MOV_1441 2023.07.24 Ichina listens to Anpanman voice, Kaito's farts smell too much


https://youtu.be/t3V6r_PXia0

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment