Thursday, May 18, 2023

18th May. Steamed Bun Style おまんじゅうスタイルだぞ

Steamed Bun Style

5月18日 おまんじゅうスタイルだぞ


 


I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was sleeping with steamed bun style. Kaito used to be like this when he was her age.

  Tina姫はおまんじゅうスタイルで眠っていました。KaitoマンもかつてはTina姫のような感じでした。

https://torojiro2.blogspot.com/2018/05/16th-may-meat.html

https://torojiro2.blogspot.com/2018/05/20th-may-funny-face.html

https://torojiro2.blogspot.com/2018/05/25th-may-off-campus-activity.html

 

 

 

When I dried clothes outside,

  洗濯物を外干しした時、

 


Ichina changed started sleeping with normal style.

  Tina姫は普通のスタイルで寝始めました。

 

 

 

We ate breakfast and Tokyo banana snack, Pokemon edition.

  東京バナナのポケモン版を食べました。

 

 

 

Kaito left home,

  Kaitoマンは家を出て、

 

 

 

walked to their meeting place then

  集合場所まで歩いて行き、

 

 

 

I waved hand to him here.

  ここでKaitoマンに手を振りました。

 

 

 

Ichina played with my handmade stool at a bedroom.

  Tina姫は寝室で手作りチャブ台で遊びました。

 

 

 

I looked after the sweet potato farm and  

  サツマイモ畑を世話して、

 

 

 

scattered chlorine into the swimming pool.

  塩素をプールにまきました。

 

 

 

my handmade paper making machine works very well.

  手作り紙すき機は良く機能します。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

Kaito practiced cat’s cradle,

  Kaitoマンはあやとり練習をして、

 

 

 

played Ichina and Kaito until bath time,

  Tina姫、Kaitoマンとお風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment