Friday, May 19, 2023

19th May. Lend a net ネットを貸すぞ

Lend a net

5月19日 ネットを貸すぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito woke up,

  Kaitoマンは起きて、

 

 

 

practiced cat’s cradle,

  あやとり練習をして、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school then

  学校の準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通り、ここで見送りました。

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was sleeping when I left home.

  Tina姫はTorojiro先生が家を出る時眠っていました。

 

 

 

In the morning, I drained the water from the swimming pool.

  朝、プールの水を抜きました。

 

 

 

After school, I checked the water level and

  放課後、水位を確認して、

 

 

 

checked whether this suction pump is working or not.

  吸水ポンプが動くかどうか確認しました。

 

 

 

Following that, I made this P.E equipment. Students slip through under the net. The net is from my farm, haha.

  それから、体育の用具を作りました。生徒がこのネットの下を潜り抜けます。このネットは我が家の畑からです()

 

 

 

After that, I cut the bundle of milk carton for the other class then went back home.

  その後、他の授業で使う牛乳パックの束を切って家に帰りました。

 

 

 

They were playing GiriGiri game and I ate dinner.

  皆はギリギリゲームをやっていて、Torojiro先生は夕食を食べました。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment