Wednesday, May 10, 2023

10th May. Kick the ball ボールを蹴るぞ

Kick the ball

5月10日 ボールを蹴るぞ

 

 

 





I checked security cameras, swimming pools then watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Since it was cold in the morning lately, I set the small green house onto the seedling of Annou potato.

  最近朝寒いので、安納イモの苗の上にビニールハウスを設置しました。

 

 

 

Before Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫、Kaitoマンが起きる前に、

 

 

 

I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school then left home together with me.

  学校の準備をして、Torojiro先生と一緒に家を出ました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りここで見送りました。

 

 

 

After that Ichina woke up,

  その後、Tina姫が起きて、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

walked around our house.

  家の周りを歩きました。

 

 

 

I watered flowers at school with my student. I have a lot of things to do every day at school so I don’t have enough time to take a photo lately.

  生徒と一緒に学校で花に水をやりました。学校では最近やることがたくさんあって、写真を撮る時間がありません・・・。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食でした。

 

 

 

After brushing teeth,

  歯を磨いた後、

 

 

 

Ichina kicked the ball. She can do it very well.

  Tina姫はボールを蹴りました。とても上手です!

MOV_7094 2023.05.10 Ichina kicks the ball well 1


https://youtu.be/HlNbbf9SgDw

MOV_7097 2023.05.10 Ichina kicks the ball well 2


https://youtu.be/uxTDO65By2o

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment