Tuesday, May 9, 2023

9th May. Same Things 同じことだぞ

Same Things

5月9日 同じことだぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools, leak point at the rooftop, watered plants, dried clothes outside then ate breakfast.

  防犯カメラ、プール、屋上の雨漏り場所を確認して、植物に水をやって、洗濯物を外にほして、朝食を食べました。

 

 

 

Kaito woke up then lay down on the sofa.

  Kaitoマンは起きて、ソファの上に寝転がりました。

 

 

 

When Ichina refuses her baby apron, Kaito puts on her baby apron for Ichina and Ichina tries to do the same thing. Good job Kaito!

  Tina姫が赤ちゃんエプロンを嫌がった時、KaitoマンがTina姫の為に身に着けてやります。そしてTina姫は同じことをしようとします。Kaitoマンよくやった!

 



 



 

Ichina and Kaito played together then

  Tina姫とKaitoマンは遊んで、

 

 

 

Kaito went to school 

Kaitoマンは学校へ行き、

 

 

 

and I saw him off here.

 Torojiro先生はここで見送りました。

 

 

 

We made flower bed at school.

  学校で花壇を作りました。

 

 

 

Kaito did homework first.

  Kaitoマンは先に宿題をしました。

 

 

 

Ichina played with a spring and Kaito practiced cat’s cradle,

  Tina姫はスプリングで遊んで、Kaitoマンはあやとり練習をして、

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

I played with Ichina until bath time,

  Tina姫と風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

we watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment