Friday, May 26, 2023

26th May. Drain 排水溝だぞ

Drain

5月26日 排水溝だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and our farm in the early morning.

  早朝、防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンが起きた時、

 

 

 

I dried clothes outside then watered plants.

  洗濯物を外に干し、植物に水をやりました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito prepared for school then dashed to the meeting place.

  Kaitoマンは学校準備をして、集合場所までダッシュしました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  ここでいつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina helped Tamami preparing for breakfast and

  Tina姫はTamamiさんが朝食を準備するのと、

 

 

 

cleaning a hall.

  廊下掃除するのを手伝いました。

 

 

 

At school,

  学校で、

 

 

 

I did paper making and

  紙すきと、

 

 

 

drain cleaning of swimming pool.

  プールの排水溝掃除をしました。

 

 

 

On the way back, I had a body adjustment.

  帰りに体の調整をしました。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment