Monday, May 15, 2023

15th May. Mother's Day Gift 母の日ギフトだぞ

Mother's Day Gift

5月15日 母の日ギフトだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認し、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants under a carport then

  カーポート下の植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Kaito took photos with To-kun.

  Kaitoマンはとう君と写真を撮りました。

 

 

 

After that, Kaito prepared for school then

  その後、Kaitoマンは学校の準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him off at the place.

  この場所でKaitoマンを見送りました。

 

 

 

I will plant these sweet potato seedlings soon.

  もうすぐこれらのサツマイモの苗を植えます。

 

 

 

I saw Ichina eating breakfast then went to school.

  Tina姫が朝食を食べているのを見て、学校に行きました。

 

 

 

On the way back home, I bought GODIVA chocolate,

  帰り道にゴディバのチョコと

 

 

 

hydrangea and

  アジサイと、

 

 

 

cakes as Mother’s Day gift. Tamami pleased.

  ケーキを母の日ギフトで買いました。Tamamiさんは喜びました。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment