Monday, May 29, 2023

29th May. Manhole マンホールだぞ

Manhole

5月29日 マンホールだぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked our farm.

  畑を確認しました。

 

 

 

I left home earlier than usual because

  家をいつもより早くでました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番だったからです。

 


 

After I left home, Kaito ate breakfast and

  Torojiro先生が家を出た後、Kaitoマンは朝食を食べて、

 

 

 

Ichina played on the Anpanman trampoline.

  Tina姫はアンパンマントランポリンで遊びました。

 

 

 

I did paper making with my students.

  生徒達と一緒に紙すきをしました。

 

 

 

After school, I checked this maintenance hole, manhole, beside the swimming pool. I need to clean it son.

  放課後、プール付近のマンホールを確認しました。これを近々掃除します。

 

 

 

After school, Kaito went shopping with Ichina and Tamami then

  放課後、KaitoマンはTina姫、Tamamiさんと買い物に行き、

 

 

 

visited grandparents’ house.

  じいじばあばの家に行きました。

 

 

 

When I came back home, I checked our farm.

  家に帰って、畑を確認しました。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

We had dinner together, played until bath time,

  一緒に夕食を食べて、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment