Wednesday, May 24, 2023

24th May. Birthday, Kaito's Friend 誕生日・Kaitoマンの友達だぞ

Birthday, Kaito's Friend

5月24日 誕生日・Kaitoマンの友達だぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

harvested parsley then

  パセリを収穫して、

 

 

 

dried clothes outside and checked leak point.

  外に洗濯物を干して、雨漏り地点を確認しました。

 

 

 

Since it was Tamami’s birthday, Kaito handed over our gifts.

  Tamamiさんの誕生日だったので、Kaitoマンは皆からの贈り物を手渡しました。

 

 

 

After that I ate breakfast

  その後、朝食を食べて、

 

 

 

set up cage at our garbage dump then

  ゴミ収集所にカゴを設置して、

 

 

 

sprayed an insect repellent.

  虫よけ剤を噴霧しました。

 

 

 

Kaito went to school before Ichina woke up.

  KaitoマンはTina姫が起きる前に学校へ行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りここで見送りました。

 

 

 

Ichina sleeps a lot.

  Tina姫はたくさん眠ります。

 

 

 

We cleaned swimming pool,

  プールをきれいにして、

 

 

 

enjoyed circuit training.

  サーキットトレーニングを楽しみました。

 

 

 

Ichina woke up late then helped Tamami cleaning rooms.

  Tina姫は遅く起きて、Tamamiさんが部屋掃除をするお手伝いをしました。

 

 

 

After breakfast and lunch,

  朝食と昼食の後、

 

 

 

They went shopping. Ichina likes this shopping cart, ride standing type, very much.

  買い物に行きました。Tina姫はこの立って乗るタイプのショッピングカートが大好きです。Kaitoマンは「立って乗るKaitoマン号」と呼んでいます。

 

 

 

When Kaito came back home, he played with his friend, who lives nearby.

  Kaitoマンは家に帰って、近所の子と遊びました。

 

 

They made a secret base at a yard.

  庭に秘密基地を作りました。

 

 

 

I came back home, checked our farm,

  家に帰って、畑を確認して、

 

 

 

played with Ichina,

  Tina姫と遊んで、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

watched Kaito practicing abacus then

  Kaitoマンがそろばん練習をしているのを見て、

 

 

 

had Birthday Party for Tamami. Happy Birth Day!!

  Tamamiさんの誕生日会を開きました。誕生日おめでとうございます!!

 

 

 

After that, I played with Ichina until bath time,

  その後、Tina姫とお風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

we watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment