Thursday, May 25, 2023

25th May. Peek-a-boo いないいないばぁだぞ

Peek-a-boo

5月25日 いないいないばぁだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Kaito woke up,

  Kaitoマンは起きて、

 

 

 

played with a puzzle game a little then

  少しパズルゲームで遊んで、

 

 

 

dashed our yard for sports day the day after tomorrow.

  明後日の運動会に向けて庭をダッシュしました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

he dashed again, prepared for school then went to school.

  再びダッシュして、学校準備して、学校へ行きました。

 

 

 

I saw him off as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina played with a timer,

  Tina姫はタイマーで遊んで、

 

 

 

read a picture book then

  絵本を読んで、

 

 

 

visited grandparents’ house with Tamami.

  Tamamiさんとじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

1685012812887 2023.05.25 Ichina is playing Peek-a-boo


https://youtu.be/f9yFLazVQvU

She remembered Peek-a-poo.

  Tina姫はいないいないばぁを覚えました。

 

 

 

We have almost finished swimming pool cleaning.

  ほぼプール清掃を終えました。

 

 

 

One of my students watered flowers.

  一人の生徒が花の水やりをしました。

 

 

 

We enjoyed circuit training and

  サーキットトレーニングと

 

 

 

paper making.

  紙すきを楽しみました。

 

 

 

Ichina put on Tamami’s shoes. haha

  Tina姫はTamamiさんの靴を履きました()

 

 

 

We played together until bath time,

  お風呂の時間まで一緒に遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment