Wednesday, May 17, 2023

17th May. Cat's Cradle あやとりだぞ

Cat's Cradle

5月17日 あやとりだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools

  防犯カメラ、プール

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast then practiced cat’s cradle.

  朝食を食べて、あやとりを練習しました。

 

 

 

Kaito prepared for school,

  Kaitoマンは学校の準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行き、

 

 

 

I saw him off here.

  ここでKaitoマンを見送りました。

 

 

 

After that Ichina woke up, I said bye-bye to them then went to school.

  その後、Tina姫が起きました。バイバイを言って、学校へ行きました。

 

 

 

I scattered chlorine powder to clean a swimming pool at school.

  学校でプールを掃除するために塩素をまきました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was playing bingo game and Ichina was watching it.

  家に帰った時、Kaitoマンはビンゴゲームをしていて、Tina姫はそれを見ていました。

 

 

 

I cut grass with mower.

  ビーバーで草を刈りました。

 

 

 

After dinner, Kaito practiced cat’s cradle. Ichina’s hands look like she is playing cat’s cradle.

  夕食の後、Kaitoマンはあやとりを練習しました。Tina姫の手はあやとりをしているように見えます。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment