Sunday, May 20, 2018

20th May. Funny Face おかしな顔だぞ

Funny Face
20日 おかしな顔だぞ



 
After steamed bun style sleep,
  おまんじゅうスタイル睡眠の後、





Kaito played with Shimajiros self-righting dharma doll.
  しまじろうのおきあがりこぼしで遊びました。


 
He watched Anpanman as usual.
  いつものようにアンパンマンを見ました。


 
The moment Kaito found the helicopter he run up to it but he cannot use it yet.
  ヘリコプターを見つけるやいなや、駆け寄り触りました。





I moved to Matsumoto by bicycle.
  松本まで自転車で行きました。


 
We had a meeting of teachers association.
  教職員組合の会合がありました。





I took charge of a parking guide.
  駐車場係をしました。


 
I had lunch at my favorite restaurant near the meeting hall.
  会場に近いお気に入りの「かのう」食堂で食べました。





Since the meeting hall is close to AEON mall, we met up there and enjoyed shopping after the meeting.
  会場がイオンモールに近かったので、会議の後は、そこで会って買い物を楽しみました。



 
Todays game, Shoun the sheep tricycle and
  今日の獲物たち。羊のショーンの三輪車と


 


Chip Star. I got them for US$2.
  チップスターです。これらを200円で獲りました。最近成績がいいです。


 
Kaito practiced basketball.
  バスケ練習をしました。






Kaito can eat and drink himself,
  Kaitoマンは自分で食べたり飲んだりできます。



 
though he drops a lot of food.
  たくさんこぼしますが・・・





With the safety fences net,
  安全柵のネットで、





Kaito made funny face, haha.
  Kaitoマンはおかしな顔を作っていました。はっはっは

No comments:

Post a Comment