Sunday, May 28, 2023

28th May. New Mallet Golf Field 新しいマレットゴルフ場だぞ

New Mallet Golf Field

5月28日 新しいマレットゴルフ場だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

went for a jog to Enrei Mountain Pass.

  塩嶺峠まで走りました。

 

 

 

Ichina and Kaito were still sleeping when I came back home.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはまだ眠っていました。

 

 

 

I watered plants,

  植物に水をやり、

 

 

 

drank tea at the room for rocking chair then

  ロッキングチェア部屋でお茶を飲み、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に出しました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

We played catch and

  庭でキャッチボールと

 

 

 

practiced tennis at a yard.

  テニス練習をしました。

 

 

 

 

 

 

Following that, Kaito measured his head circumference and that of Ichina.

  それからKaitoマンは自分とTina姫の頭周りを測りました。頭デカです()

 

 

 

After that, they played in the futon, (bedding).

  その後、布団の中で遊びましt。

 

 

 

Ichina is good at cleaning.

  Tina姫は掃除が上手です。

 

 

 

We ate noodles at lunch then

  昼食に麺を食べて、

 

 

 

went out for

  外出しました。

 

 

 

shopping at Second Street.

  セカンドストリートで買い物のためです。

 

 

 

While Ichina and Tamami enjoyed shopping at the other shop,

  Tina姫とTamamiさんが他の店で買い物をしている間に、

 

 

 

Kaito and I played mallet golf at Tsukimibashi Mallet Golf Field (West Course). It was new for us.

  新しく見つけた月見橋マレットゴルフ場(西コース)でマレットゴルフをしました。

 

 

 

It has East Course so maybe next time we will visit there.

  東コースもあるので、多分次回そこに行くでしょう!

 

 

 

We met up at Kaito’s favorite amusement and

  Kaitoマンお気に入りアミューズメントで集合し、

 

 

 

Kaito got 3 boxes of Pocky for US$1.

  Kaitoマンは100円でポッキー3箱獲りました。

 

 

 

We visited AEON then ate ice cream in our car.

  イオンに行って、車内でアイスを食べました。

 

 

 

On the way back, we bought kerosene at CAINZ.

  カインズで帰りに灯油を買いました。

 

 

 

When we came back home, we played at the kids’ park.

  家に帰って、キッズパークで遊びました。

 

 

 

Ichina helped Tamami cooking dinner and

  Tina姫はTamamiさんの料理の手伝いをして、

 

 

 

Kaito operated a remote control car.

  Kaitoマンはリモコンカーを操縦しました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played together until bath time,

  お風呂の時間まで一緒に遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment