Tuesday, May 30, 2023

30th May. Acrobatic Sitting アクロバティックな座り方だぞ

Acrobatic Sitting

5月30日 アクロバティックな座り方だぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools, watered plants,

  防犯カメラを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

harvested vegetable then

  野菜の収穫をして、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べ、

 

 

 

prepared for school then

  学校の準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュしていきました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  ここでいつも通り見送りました。

 

 

 

After that, Ichina woke up, played on the Anpanman trampoline,

  その後、Tina姫は起きて、アンパンマントランポリンの上で遊んで、

 

 

 

changed clothes,

  服を着替えて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

cleaned a room then

  部屋を掃除して、

 

 

 

went shopping with Tamami.

  Tamamiさんと買い物に行きました。

 

 

 

I checked swimming pool at school,

  学校でプールを確認して、

 

 

 

watered flowers with my student,

  生徒と花に水をやって、

 

 

 

enjoyed circuit training.

  サーキットトレーニングを楽しみました。

 

 

 

We invited the famous orchestra band from Tokyo.

  東京から有名なオーケストラ楽団に来ていただきました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Ichina is always sitting on her chair or table like this. She is good balance.

Tina姫はいつもイスに、机に?このように座っています。バランスが良いです。

 

 

 

Siblings get along.

兄弟仲良しです。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment