Friday, May 12, 2023

12th May. Hydrangea アジサイだぞ

Hydrangea

5月12日 アジサイだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and our farm around 4:30 AM.

  4時半頃、防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up, 

 Tina姫とKaitoマンが起きた時、

 

 

 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, played cat’s cradle,

  あやとり練習をして、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

prepared for school then

  学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here.

  ここでKaitoマンを見送りました。

 

 

 

Ichina played together with Tamami,

  Tina姫はTamamiさんと遊んで、

 

 

 

called on her grandparents then passed Mother’s Day gift, hydrangea.

  じいじばあばを訪れ、母の日にアジサイを渡しました。

 

 

 

I had no time to take photo at school. I continued working after I came back home.

 学校で写真を撮る時間がありませんでした。家に帰っても仕事を続けました。

 

 

 

Ichina has the same face as Kaito.

 Tina姫はKaitoマン兄さんと同じ顔です。

 

 

 

Ichina played soccer until bath time,

 Tina姫はお風呂の時間までサッカーをして、

 

 

 

we watched Maizen Sisters then went to bed.

 まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment