Tuesday, April 11, 2023

11th Apr. Anpanman Bus アンパンマンバスだぞ

Anpanman Bus

4月11日 アンパンマンバスだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認し、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was sleeping and Kaito was watching TV.

  Tina姫は眠っていて、Kaitoマンはテレビを見ていました。

 

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べ、

 

 

 

prepared for school,

  学校の準備をして、

 

 

 

went to school.

  学校へ行きました。

 

 

 

I am watching until they get out of sight every day.

  毎日、彼らが見えなくなるまで見ています。

 

 

 

On they way back home, I saw beautiful cherry blossoms around Joukouji Temple.

  帰りに常光寺付近でキレイな桜を見ました。

 

 

 

Ichina and Tamami enjoyed flower viewing around Mitake Shrine.

  Tina姫とTamamiさんは三嶽神社付近で花見を楽しみました。

 

 

 

I worked hard as usual then

  忙しく働いて、

 

 

 

jogged together with my student.

  生徒と走りました。

 

 

 

Since Kaito comes back from school early for a while, they visit grandparents’ house every day. Today, they played Sumo.

  しばらくKaitoマンは早く帰ってくるので、毎日じいじばあばの家に行きます。今日は相撲をしました。

 

 

 

After dinner, Kaito practiced cat’s cradle and folding paper.

  夕食後、Kaitoマンはあやとりと折り紙練習をしました。

 

 

 

Lately, Ichina likes the Anpanman bus. We bought it for Kaito at the New Year’s Sale of Akanoren store.

  最近Tina姫はこのアンパンマンバスが好きです。これはKaitoマンのために「あかのれん」正月セールで買ったものでした。

 https://torojiro2.blogspot.com/2020/01/2nd-jan-first-visit-to-shrine.html

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment