Sunday, April 16, 2023

16th Apr. Asahi Prime Ski Field, Almost Hole-in-one あさひプライムスキー場・ほぼホールインワンだぞ

Asahi Prime Ski Field, Almost Hole-in-one

4月16日 あさひプライムスキー場・ほぼホールインワンだぞ

 

 


In the morning, I checked security cameras, swimming pools and our farm,

  朝、防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami were playing at a living room.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんは居間で遊んでいました。

 

 

 

Dandelion is super strong. Oh man!

  タンポポは最強です・・・

 

 

 

At 10 AM, we met up at Asahi Prime Ski Field then started cleaning.

  10時にあさひプライムスキー場に集まって、掃除を始めました。

 

 

 

We walked with picking up rubbish.

  ゴミを拾いながら歩きました。

 

 

 

After 30 minutes’ walk, we got to the top.

  30分後頂上に着きました。

 

 

 

Here is the exit of No.2 lift.

  第二リフトの降り場です。

 

 

 

We took photos with the huge rabbit on the surface of the mountain behind Kaito.

  Kaitoマンの背後の山の表面の巨大ウサギと写真を撮りました。

 

 

 

There is only a few snow left so we couldn’t enjoy sledding a lot, anyway we did cleaning well.

  少しの雪しか残っていなかったのでたくさんソリができませんでしたが、とにかく掃除をよくがんばりました!

 

 

 

Asahi village is cold place so cherry blossoms are in their best now.

  朝日村は寒い所なので、桜は今が満開です。

 

 

 

After that we visited Asahi Mallet Gold Field around 11:30. We ate bread then

  11時半頃、あさひマレットゴルフ場に行きました。パンを食べて、

 

 

 

started mallet gold. Last year, after ski field cleaning, Kaito played mallet golf here for the first time. He did it better than last year and used metal stick for the first time. We can borrow it here.

  マレットゴルフを始めました。去年スキー場掃除の後初めてKaitoマンはここでプレーしました。去年より上手にできて、初めて金属のスティックを使いました。ここでは無料で借りられます。

 

 

 

Kaito almost achieved Hole-in-one!

  惜しい、ほぼホールインワンでした!!

MOV_5742 2023.04.16 Asahi Mallet Golf Field, Kaito almost achieved a hole -in-one

https://youtube.com/shorts/iBP2858P4vs

 

 


We played 18 holes, ate lunch in our car then

  18ホールプレーして、車内で昼食と食べて、

 

 

 

we left there around 2 PM. They separate human area and animal area. Mallet gold field belongs to animal area haha.

  2時頃出ました。人間界と動物界を分けています。マレットゴルフ場は動物界に属します()

 

 

 

Ichina and Tamami visited grandparents’ house then went shopping as well today.

  Tina姫とTamamiさんは今日もじいじばあばの家を訪れ、買い物に行きました。

 

 

 

After that we visited dry cleaner and received our suits then bought 3D maze at reuse shop.

  その後、クリーニング屋でスーツを受け取り、3Dパズルをリユースショップで買いました。

 

 

 

Following that, we visited PLUS ONE then checked pain for greenhouse.

  それからプラスワンでビニールハウス用の塗料を見ました。

 

 

 

We visited Kaito’s favorite amusement,

  Kaitoマンお気に入りのアミューズメントに行き、

 

 

 

got four boxes of pocky for US$1.

  100円で4箱ポッキーを獲りました。

 

 

 

After we ate ice cream, we went on the new road for the first time.

  アイスを食べた後、初めて新しい道を通りました。

 

 

 

We read picture books with Ichina,

  Tina姫と絵本を読んで、

 

 

 

practiced folding paper with Kaito,

  Kaitoマンと折り紙練習をして、

 

 

 

ate breakfast together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time.

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment