Tuesday, April 25, 2023

25th Apr. Mop, Window Lock Opener モップ・窓鍵開けだぞ

Mop, Window Lock Opener

4月25日 モップ・窓鍵開けだぞ


 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

went to school.

  学校に行きました。

 

 

 

We saw Kaito off here.

  ここでKaitoマンを見送りました。

 

 

 

After that Ichina mopped the room.

  その後、Tina姫は部屋のモップがけをしました。

 

 

 

At school, I made window lock opener for each classroom of first grade.

  学校で1年生それぞれのクラス用に窓鍵開け機を作りました。

 

 

 

We have an individual study every day.

  毎日個別学習があります。

 

 

 

After work, we had dinner together.

  仕事の後、夕食を一緒に食べました。

 

 

 

I played with Ichina until bath time.

  お風呂の時間までTina姫と遊びました。

 

 

 

Following that, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  それからまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment