Wednesday, April 19, 2023

19th Apr. Slide, Soccer 滑り台・サッカーだぞ

Slide, Soccer

4月19日 滑り台・サッカーだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast while Ichina and Kaito were sleeping.

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に朝食を食べました。

 

 

 

Since Ichina started crying, I took her to a balcony then saw beautiful scenery.

  Tina姫が泣き出したので、バルコニーに連れて行って、キレイな景色を見ました。

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べ、

 

 

 

prepared for school then

  学校準備をして、

 

 

 

left for school with watching beautiful snowy mountains.

  キレイな雪山を見ながら学校へ向かいました。

 

 

 

I removed dandelions then went to school.

  タンポポを取り除いて、学校へ行きました。

 

 

 

We had track and field class.

  陸上授業をしました。

 

 

 

Elder grade students ran the welcome party for us.

  上級生が歓迎会を開いてくれました。

 

 

 

When Kaito came back from school, Ichina played on a slide.

  Kaitoマンが帰って来た時、Tina姫は滑り台をしました。

 

 

 

Kaito played soccer together with 5th grade students, who live nearby.

  Kaitoマンは近くの5年生たちとサッカーをしました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters movie then went to bed.

  マイゼンシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment