Monday, April 17, 2023

17th Apr. Maizen Sisters マイゼンシスターズだぞ

Maizen Sisters

4月17日 マイゼンシスターズだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and our farm in the early morning.

  早朝、防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Since Ichina was crying, I took her to a balcony.

  Tina姫が泣いていたので、バルコニー連れて行きました。

 

 

 

Kaito was playing 3D puzzle.

  Kaitoマンは3Dパズルで遊んでいました。

 

 

 

We ate breakfast together,

  一緒に朝食を食べ、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito went to school with Ichina, Tamami and friends.

  KaitoマンはTina姫、Tamamiさん、友だちと学校へ行きました。

 

 

 

I saw them off from garbage collection site.

  ゴミ捨て場から見送りました。

 

 

 

At my school, we started track and field class.

  Torojiro先生の学校で陸上の授業を始めました。

 

 

 

Cherry blossoms are still blooming around my school.

  学校周辺ではまだ桜が咲いています。

 

 

 

When I came back home, Ichina was reading Anpanman books and

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンの本を読んでいて、

 

 

 

Kaito was practicing folding paper.

  Kaitoマンは折り紙を練習していました。

 

 

1681800686615 2023.04.18 Kaito is reading textbook

https://youtube.com/shorts/KXI3dCUUYpo

 This is Kaito’s homework today, Reading aloud.

  Kaitoマンの宿題「音読」です。

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time. Ichina runs fast.

  お風呂の時間まで遊びました。


 

 

 

Lately, we started watching Mizen Sisters, Mikey and Zenichi story.

  最近マイゼンシスターズを見始めました。

No comments:

Post a Comment