Monday, April 3, 2023

3rd Apr. Hammer Fight ハンマーファイトだぞ

Hammer Fight

4月3日 ハンマーファイトだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

The scenery of cherry blossom from our rooms is very beautiful now.

  今部屋から見る桜の景色はとてもきれいです。

 

 

 

After that I dried clothes inside,

  その後、室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

cut dead branches of mum.

  菊の枯れ枝を切りました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Kaito practiced folding paper.

  Kaitoマンは折り紙練習をしました。

 

 

 

I enjoyed flower viewing on the way to school and around my school.

  学校への道中と学校周辺で花見を楽しみました。

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami enjoyed flower viewing around city hall.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんは市役所周辺で花見を楽しみました。

 

 

 

We had a lot of meetings.

  たくさん会議がありました。

 

 

 

I prepared classroom for new school year and

  教室の新年度準備をして、

 

 

 

enjoyed flower viewing at school ground.

  校庭の花見を楽しみました。

 

 

 

After work, I burned dead branches at a yard.

  仕事の後、庭で菊の枯れ枝を焼きました。隣家が100m近くあるので、焼きたい放題です()

 

 

 

Kaito played at cat’s cradle then

  Kaitoマンはあやとりをして、

 

 

 

did hummer fight against Ichina.    

  Tina姫とハンマーファイトをしました。

 

 

 

Ichina defeated Kaito. haha

  Tina姫はKaitoマンを倒しました()

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment