Tuesday, April 18, 2023

18th Apr. Frost, Running at a hall 霜・廊下を走るぞ 

Frost, Running at a hall

4月18日 霜・廊下を走るぞ

 

 


 

I checked serurity cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内で洗濯物を干しました。

 

 

 

It frosted this morning. We cannot transplant many spices of seedlings now.

  朝、霜が降りました。まだたくさんの種類の苗は移植できません。

 

 

 

After hat I ate breakfast and then

  その後、朝食を食べて、

 

 

 

Kaito and Ichina ate breakfast.

  KaitoマンとTina姫も朝食を食べました。

 

 

 

Kaito prepared for school then

  Kaitoマンは学校の準備をして、

 

 

 

left home with us.

  一緒に家を出ました。

 

 

 

I saw them off after I threw garbage away.

  ゴミを捨てた後、見送りました。

 

 

 

I watered plants then went to school.

  植物に水をやって、学校に行きました。

 

 

 

I walked around school a lot with my student.

  生徒と学校周辺をたくさん歩きました。

 

 

 

We played together at a living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

jogged at a hall. Ichina runs fast!

廊下を走りました。Tina姫は早く走ります。


MOV_5841 2023.04.18 Ichina is running at a hall

https://youtube.com/shorts/t2SgdMTqyV0

 

 

 

After bath, we watched Maizen Sisters movie then went to bed.

  マイゼンシスターズを見て寝ました。

 

 

 

I bought this time for Kaito on the Internet, Amazon.

  Kaitoマンのためにアマゾンでタイマーを買いました。

No comments:

Post a Comment