Thursday, April 20, 2023

20th Apr. Picture drawn by Kaito, 5th Grade Kaitoマンの絵・5年生だぞ

Picture drawn by Kaito, 5th Grade

4月20日 Kaitoマンの絵・5年生だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

watered plants under the carport.

  カーポート下の植物に水をやりました。

 

 

 

After that I dried clothes inside,

  その後、室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べ、

 

 

 

watered plants outside.

  外の植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, washed his hands,

  Kaitoマンは起きて、手を洗い、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

left home with us,

  一緒に家を出て、

 

 

 

met friends,

  友達と会って、

 

 

 

went to school toward the beautiful snowy mountains, Japan Alps.

  雪の北アルプスに向かって、学校へ行きました。

 

 

 

I could see the same mountains at school.

  Torojiro先生も学校で同じ雪山を見ました。

 

 



 

Kaito brought his picture from school.

  学校から描いた絵を持ち帰りました。

 

 

 

Ichina and Kaito played with 5th grade boy lives near our house. He is very kind.

  Tina姫とKaitoマンは近所の5年生と遊びました。彼はとてもやさしいです。

 

 

 

After dinner, we played catch at a living room,

  夕食後、居間でキャッチボールして、

 

 

 

I played together with Ichina until bath time,

  Tina姫とお風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters and read a picture book then went to bed.

  マイゼンシスターズを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment