Wednesday, April 26, 2023

26th Apr. Birth Month Dumpling 誕生月餃子だぞ

Birth Month Dumpling

4月26日 誕生月餃子だぞ

 

 

 




I checked security cameras, swimming pools, watered plants then,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast, prepared for school.

  朝食を食べて、学校の準備をしました。

 

 

 

Ichina could see Kaito off today. If not (she sleeps in bed), she is in trouble because she really loves Kaito.

  Tina姫は今日はKaitoマン兄さんを見送ることができました。もし眠っていて見送れなければ、取り乱すのです。Tina姫はKaitoマン兄さんが大好きなのです。

 

 

 

Kaito went to school with wearing the raincoat.

  Kaitoマンはレインコートを着て学校へ行きました。

 

 

 

After that Ichina ate breakfast.

  その後、Tina姫は朝食を食べました。

 

 

 

I enjoyed aerobics with my students.

  生徒達とエアロビを楽しみました。

 

 

 

I received line drawing lime from a trader.

  業者からライン引き用石灰を受け取りました。

 

 

 

Now, teachers of Kaito’s school are doing home visit, students come back home earlier. Kaito can play with Ichina a lot.

  Kaitoマンの学校の先生達は家庭訪問中なので、生徒達は早く帰ります。KaitoマンはTina姫とたくさん遊べます。

 

 

 

On the way back home, I visited Gyouza Shokudou Restaurant, ordered Chinese noodles then got 24 steamed dumpling for free. We can get it in our birth month.

  帰りに餃子食堂に寄りました。ラーメンを注文して、24個の焼き餃子を無料でもらいました。誕生月にもらえます。

 

 

 

Although I couldn’t eat dinner with my family, I played with Ichina until bath time,

  家族と一緒に夕食は食べられませんでしたが、Tina姫とお風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment