Tuesday, April 4, 2023

4th Apr. Full Bloom 満開だぞ

Full Bloom

4月4日 満開だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security camera, swimming pools, watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Ichina watched outside,

  Tina姫は外を眺めて、

 

 

 

Kaito played cat’s cradle then

  Kaitoマンはあやとりをして、

 

 

 

cleaned rooms.

  部屋掃除をしました。

 

 

 

I enjoyed beautiful cherry blossoms on the way to school and

  Torojiro先生は学校への道中、キレイな桜の花見を楽しみ、

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami visited Matsumoto dental college to see cherry blossoms.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんは松本歯科大に花見に出かけました。

 

 

 

Cherry blossoms in my school are also in full bloom.

  Torojiro先生の学校の桜もまた満開です。

 

 

 

I polished rice when I went out for shopping. The machine required extra money, I never use it again.

  買い物に出た時に精米しました。この機械は余計な金がかかりました。もう2度と使いません。

 

 

 

I ate lunch in my classroom.

  教室で昼食でした。



After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

Kaito brushed Ichina’s teeth.

  KaitoマンはTina姫の歯を磨きました。

 

 

 

Ichina rode on Anpanman scooter,

  Tina姫はアンパンマンスクーターに乗って、

 

 

 

practiced abacus,

  そろばん練習をして、

 

 

 

Kaito practiced cat’s cradle,

  Kaitoマンはあやとり練習をして、

 

 

 

we watched fart movies then went to bed.

おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment