Saturday, April 8, 2023

8th Apr. We were supposed to go skiing スキーに行く予定だったぞ

We were supposed to go skiing

4月8日 スキーに行く予定だったぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

When Kaito was eating breakfast, I checked Ontake ski field, we were supposed to go, n the Internet then found that it finished yesterday due to snow shortage. Oh man!! It’s 2 week earlier than they planned.

  Kaitoマンが朝食を食べている時、行く予定だった御嶽スキー場をネットで見たら・・・雪不足で昨日終わったとわかりました。なんてこった・・・予定より2週間も早く終了しています。

 

 

 

We gave up skiing, Kaito practiced cat’s cradle and

  スキーを諦め、Kaitoマンはあやとり練習をして、

 

 

 

I cut grass then

  草を刈って、

 

 

 

we flew paper airplanes at a yard and from a balcony.

  紙飛行機を庭とバルコニーから飛ばしました。

 

 

 

After mowing,

  草刈りの後、

 

 

 

we ate lunch,

  昼食を食べ、

 

 

 

practiced bicycle then safety checked according this sheet from Kaito’s primary school.

  自転車練習をして、小学校からのチェックシートに従って、安全点検しました。

 

 

 

After that, we practiced horizontal bar and

  その後、鉄棒と

 

 

 

hurdles then

  ハードル練習をして、

 

 

 

visited Osakada Park to play mallet golf.

  マレットゴルフをしに小坂田公園に行きました。

 

 

 

After mallet golf, we moved to the other side of the park by bicycle,

  マレットゴルフの後、公園の反対側に自転車で移動し、

 

 

 

played with playground equipment,

  遊具で遊んで、

 

 

 

entered the insect museum,

  昆虫博物館に入り、

 

 

 

visited the newly opened parking area. It’s very big and we can see nice scenery.

  新しく作られた駐車場に行きました。とても大きくて、景色が良いです。

 

 

 

Around 3 PM, we left the park,

  3時頃公園を出て、

 

 

 

visited Kaito’s favorite amusement park then

  お気に入りのアミューズメントに行き、

 

 

 

got 3 boxes of Pocky and kid’s bracelet for Ichina.

  3箱のポッキーとTina姫にブレスレットを獲りました。

 

 

 

We bought some seeds of plants then

  植物の苗をいくつか買って、

 

 

 

visited another public bath called Kotobuki no yu.

  寿の湯という銭湯に行きました。

 

 

 

After bath, Kaito drank coffee milk then

  風呂の後、コーヒー牛乳を飲んで、

 

 

 

took photos in front of the building.

  建物の前で写真を撮りました。

 

 

 

Ichina was waiting for us.

  Tina姫が待ってくれていました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played together until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment