Thursday, April 27, 2023

27th Apr. Swimming Pool Chlorine プール用塩素だぞ

Swimming Pool Chlorine

4月27日 プール用塩素だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools, watered plants,

  防犯カメラを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito were sleeping peacefully.

  Tina姫とKaitoマンはすやすや眠っていました。

 

 

 

Kait woke up at 6 AM then prepared for school.

  Kaitoマンは6時に起きて、学校の準備をしました。

 

 

 

Ichina couldn’t see Kaito off because she was sleeping.

  Tina姫は眠っていたので、Kaitoマン兄さんを見送れませんでした()

 

 

 

The trader visited our swimming pool then taught me how to maintain it. It’s different from that of my previous school.

  業者さんがプールに来て、メンテナンスの仕方を教えてくれました。前の学校のものと違います・・・。

 

 

 

The trader left this swimming pool chlorine, out of date, so I decided to use it for our swimming pool of our house.

  業者さんが期限切れのプール用塩素を置いて帰りました。家のプールで使うことにしました。今年は塩素使おうかな~と思っていた時に、ちょうど塩素が手に入る。最高のタイミングです()

 

 

 

We played with jump rope and cards until bath time,

  お風呂の時間まで、なわとびとカードで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters and

  まいぜんシスターズを見て、

 

 

 

read a picture book then went to bed.

  絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment