Friday, April 14, 2023

14th Apr. Homework First 宿題が先だぞ

Homework First

4月14日 宿題が先だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools then dried clothes inside.

  防犯カメラ、プールを確認して、洗濯物を室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

The cherry blossoms we can see from 2nd floor are still blooming.

  2階から見える桜はまだ咲いています。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then left for school with Ichina and Tamami.

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べ、Tina姫とTamamiさんと一緒に家を出ました。

 

 

 

I was watching them for a while.

  しばらく見ていました。

 

 

 

After that, I watered plants then went to school.

  その後、植物に水をやって、学校へ行きました。

 

 

 

I walked around a pond a lot.

  池の周りをたくさん歩きました。

 

 

 

I cut timber and

  材木を切って、

 

 

 

gathered a lot of sawdust for our yard.

  庭の為の木屑をたくさん集めました。

 

 

 

We will start private class soon.

  個別レッスンをもうすぐ始めます。

 

 

 

When Kaito came back from school, he finishes homework first then starts playing. Good routine.

  Kaitoマンは学校から帰った時、まず宿題を終わらせてから遊び始めます。よい習慣です!

 

 

 

We ate dinner together. Ichina and Kaito are the same face.

  一緒に夕食でした。Tina姫とKaitoマンは同じ顔です()

 

 

 

After dinner, Kaito brushed his teeth then practiced folding paper and

  夕食後、Kaitoマンは歯を磨いて、折り紙練習をして、

 

 

Ichina also practiced it until bath time,

  Tina姫もお風呂の時間まで折り紙を練習して、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment