Monday, April 10, 2023

10th Apr. The Northern Japanese Alps 北アルプスだぞ

The Northern Japanese Alps

4月10日 北アルプスだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and our farm then

防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

dried clothes inside. Although it’s getting hotter lately, we cannot do it until the end of April because Kaito and Tamami have a hay fever.

洗濯物を室内に干しました。最近温かくなっているのですが、4月いっぱいは外に干せません。KaitoマンとTamamiさんが花粉症だからです。

 

 

 

I watered plants before they woke up and

  Kaitoマンたちが起きる前に植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

prepared for school then

  学校の準備をして、

 

 

 

went to school. Kaito goes to school while enjoying beautiful view of the northern Alps covered with snow.

  学校へ行きました。Kaitoマンは雪に覆われた雄大な北アルプスを見ながら学校へ行きます。

 

 

 

After that I went to school as well.

  その後、Torojiro先生も学校へ行きました。

 

 

 

After the opening ceremony, I lined track and field course.

  始業式の後、陸上のコースを引きました。

 

 

 

I made something useful by wood.

  木材で便利グッズを作りました。

 

 

 

Kaito came back from school then played with Ichina at the kids’ park.

  Kaitoマンは学校から帰って来て、Tina姫とキッズパークで遊びました。あ

 

 

 

I came back home late but managed to eat dinner together.

  帰りは遅かったですが、何とか一緒に夕食を食べられました。

 

 

 

I played together with Ichina and Kaito until bath time,

  お風呂の時間までTina姫、Kaitoマンと一緒に遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment