Saturday, April 22, 2023

22nd Apr. Hole-in-one, For Free ホールインワン・無料だぞ

Hole-in-one, For Free

4月22日 ホールインワン・無料だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

After that I started jogging. The flower of skunk cabbage and cherry blossom are in full bloom around the lake Midoriko.

  その後、ジョギングに出かけました。みどり湖周辺の水芭蕉と桜は満開です。

 

 

 

They are still repairing the road damaged by natural disaster, heavy rain, in 2021 August.

  2021年8月の大雨災害にやられた道路をまだ直しています・・・。まぁ・・・必要ない・・どうでもいいんでしょうね、この道・・・。

 

 

 

They have finished repairing road here.

  ここは修復完了です。

 

 

 

I jogged back home with enjoying flower viewing.

  花見を楽しみながら走って帰りました。

 

 

 

Following that, I ate breakfast,

  それから朝食を食べて、

 

 

 

dried clothes outside and inside,

  外と中に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

cut dandelions.

  タンポポを斬ってやりました!

 

 

 

After lunch, Ichina played with blocks, jogged at a hall,

  昼食の後、Tina姫はブロックで遊んで、廊下を走り、

 

 

 

Kaito practiced cat’s cradle then

  Kaitoマンはあやとり練習をして、

 

 

 

Kaito and I visite Hiraide Mallet Golf Field around 2:30 PM.

  2時半頃、KaitoマンとTorojiro先生は平出マレットゴルフ場に行きました。

 

 

 

At No.17 hole, Kaito achieved hole-in-one at last, but I couldn’t take movie of it.

  17番ホールでKaitoマンはついにホールインワンを達成しました!でも動画は撮れませんでした・・・。

MOV_6035 2023.04.22 Hiraide Mallet Golf Field, Kaito got hole in one here but I couldn't take its movie


https://youtu.be/eAIa15YNd_c

 

 

 

We played it from No.1 to No.36.

  1番から36番までやりました。

 

 

 

On the way back, I put gas into CX-5.

  帰りにCX-5に給油しました。

 

 

 

Tamami bought new shelf and assembled it with Ichina.

  Tamamiさんは新しい棚を買い、Tina姫と組み立てました。

 

 

 

Around 6 PM, I visited Minami Matsumoto then

  6時頃、南松本を訪れ、

 

 

 

had a dinner party with my previous colleagues. Kaito couldn’t join the party but sent message.

  以前の同僚たちと夕食会を開きました。Kaitoマンは参加できませんでしたが、メッセージを送りました。

MOV_6039 2023.04.22


Kaito sent a message to my colleague Mr. Kato

https://youtube.com/shorts/2As9gMQwIfQ

 

 

 

After the party, I got 2 boxes of Pocky for free, thanks to the coupon, at Kaito’s favorite amusement.

  会の後、Kaitoマンお気に入りのアミューズメントで、2箱のポッキーを無料(クーポン利用())で獲りました。

 

 

Around 11 PM, I went back home.

  11時頃、家に帰りました。

No comments:

Post a Comment