Wednesday, April 5, 2023

5th Apr. Super Hard Playground Equipment To Clear 超難しい遊具だぞ

Super Hard Playground Equipment To Clear

4月5日 超難しい遊具だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

The cherry blossoms over the window are in full bloom.

  窓の向こうの桜は満開です。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンが起きた時、

 

 

 

I left for school. I cannot help taking photos of cherry blossoms every time I stopped.

  学校へ向かいました。毎回停まるたびに、桜の写真を撮らずにはいられません。

 

 

 

Ichina and Kaito played at our yard then

  Tina姫とKaitoマンは庭で遊んで、

 

 

 

visited Sky Park with Tamami.

  Tamamiさんとスカイパークに行きました。

 

 

 

Kaito can clear the playground equipment but usually we cannot do it because it’s not tied on the ground. Very unstable and super hard playground equipment to clear.

  Kaitoマンはこの遊具をクリアできます。しかし普通はできないのです。地面とつながれていないので不安定極まりないのです。探偵ナイトスクープでもできない遊具として取り上げられていました。

 

 

 

After that Kaito danced with Ichina.

  その後、KaitoマンはTina姫と踊りました。

 

 

 

At school, I chose textbooks of my students

  学校で生徒たちの教科書を取りました。

 

 

 

I worked hard as usual then

  いつも通りよく働いて、

 

 

 

I made a track for P.E class.

  体育授業のためにトラックを作りました。

 

 

 

After work, I played with Ichina and Kaito,

  仕事の後、Tina姫、Kaitoマンと遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment