Wednesday, August 1, 2018

1st Aug. Lecturer 講師だぞ

Lecturer
日 講師だぞ






Kaito helped us drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝いました。


 
Kaitos trains are increasing every day.
  Kaitoマンの電車は毎日増えています。





I engaged Mr. Kawakami, who was working for my school until last school year, as a lecturer and asked him to teach how to make products made from wine barrels.
  去年まで本校に勤めていたKawakami先生を講師としてお呼びして、ワイン樽製品をどうやって作るか教わりました。





It has to go a lot of processes before it is finished.
  完成までにたくさんの工程があります。


 
After lunch,
  昼食の後、


 
I finished a new product, a shelf for a flower planter, and then
  新製品のプランター台を完成させ、


 


started to make a table made from a wine barrel.
  ワイン樽でテーブルを作りはじめました。


 
Around 5 PM we played volleyball and then
  5時頃バレーボールをして、





started making it again.
  再び作りはじめました。


 
Around 8 PM, I managed to finish it.
  8時頃、何とか完成しました。やりました!





On the way back home, I visited my favorite store PLUS ONE and asked staff to
  帰りにプラスワンに行って、





cut an iron bar.
  鉄の棒を切ってもらいました。


 
Kaito didnt put on clothes as usual after taking bath.
  Kaitoマンは風呂上りにはいつも通り服を着ませんでした。





He likes to play with a dinosaur roller coaster.
  Kaitoマンは恐竜コースターで遊ぶのが好きです。





I did it!
 やりました!

No comments:

Post a Comment