Wednesday, August 29, 2018

29th Aug. Iced Coffee アイスコーヒーだぞ

Iced Coffee
29日 アイスコーヒーだぞ



 
Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすや眠っていました。


 
It was fine today.
  良い天気でした。


 
We have 8 wine barrels now. I have to make table and rocking chair from them.
  8個のワイン樽があります。テーブルとロッキングチェアーを作らなければなりません。


 
We had the last swimming class.
  最後の水泳でした。


 
I played volleyball with young teachers.
  若い先生たちとバレーボールをしました。


 
On the way back to home,
  帰り道に、


 
I got iced coffer for free thanks to the ticket I received from TV program when I drew a prize.
  めざましテレビで当たった無料アイスコーヒーをもらいました。

 

 
I visited my favorite shop PLUS ONE.
  お気に入りのプラスワンに寄りました。



Kaito pretended to drink coffer. He shouldnt drink it yet.
  Kaitoマンはコーヒーを飲むふりをしています。まだ飲まない方がいいですね。



He turned on a light himself, went upstairs and went to bed.
  自分で電気をつけて、2階に上がって、寝ました。おやすみ~

No comments:

Post a Comment